fredag

image650

igår när jag gjorde mat ringde Markus och fråga om jag ville komma så jag tog mig en "snabb" dusch (förlåt att jag tog sån tid på mig) sen åkte jag ner till han iallafall ;D . . massa myspys !

nu ska jag dammsuga hela huset, jo jätteskoj . . vad gör man inte för att mamma ska bli glatter? ;D sen ska jag gå en runda på stan och se om jag hittar något snyggt linne eller sjal, ska också beställa skolkatalogen om det fortfarande går ;/ glömde lämna in lappen , duktigt Hanna ! så ska jag fördriva tiden på något sätt tills Theres slutar skolan , eftersom jag inte går i skolan då va ;D ikväll får vi se vad som händer, ska iallafall vara med Theres :) blir nog ferre , hoppas vi på iallafall ! skulle sitta fint om Evelina var här nu med, men hon kan inte :( jaja, ska dammsuga nu HAHA - kisses . .

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0