götet

igår åkte jag, emelie och linnsan ner till göteborg, där emma väntade på oss sen fick vi springa runt som dårar för emma var verkligen tvungen att hitta ett par stövlar, sen hitta hon några (jävligt dyra) men hon va rik tyckte hon, haha.. sen så åkte vi till myrorna oså, fan va ruttet, blev äcklad av att gå där inne ;/ haha vet inte varför, kanske för att massa okända har haft dom kläderna och ingenting va snyggt.. så vi tog spårvagnen tillbaka inåt stan, kollade lite oså sen gick vi & käka, efter några timmar åkte emma hem för hon skulle jobba & jag och tvillingarna gick kvar hur länge som helst, kom hem skit sent, men hade as kul med mina tjejjor :) som alltid! Har nog aldrig shoppat för så mycket pengar i Gbg som jag gjorde igår..

- dieseljeans
- nike skor
- little miss trouble tshirt
- I <3 NY tshirt
- En långärmad vanlig svart tröjja
- En kortärmad vanlig svart tröjja
- En lila kofta
+ massa småsaker

Haha alla pengar tog slut :/ plus att jag lånade 1399:- av twinsen :) haha.. men nöjd blev jag!

Ikväll blir det nog myskväll med Maaajki <3

image627

Kommentarer
Postat av: Malin

ta bilder och visa? :)

2007-10-03 @ 16:10:59

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0