HEARTBEAT

Usch mår piss idag :/ vaknat hur många ggr som helst, fick gå på toa för det kändes som jag skulle spy :(

Nu ska jag göra iordning mig och sen ner och jobba till fem, sen efter mig då jobbar faktiskt mli och linn (alltså mina bästa vänner som slutat jobba där för länge sen) har saknat dom skit mycket, klart jag har ju träffat dom mycket sen dom sluta, men saknat dom på jobbet, hoppas dom börjar jobba ofta :D dessutom ska dom snart ha maskerad, där det är några från spc som ska komma (några som jobbar i sunny beach) hoppas det blir kul :) skriv gärna en kommentar om vad ni tycker jag ska klä ut mig till ;)

MARKUS ÄR MIN

image665

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

jag vill ha hans brillor

2007-10-26 @ 18:00:52
URL: http://guldbarn.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0