helgen

fredag: jobbade på morgonen, sen kom mormor hem till oss på kvällen, så tog det bara lugnt hemma, käkade räkor och chips, mums och idol & fredag hela veckan, jätte mys. sen vid ett tiden fråga markus om jag skulle komma till honom, så åkte ner till han direkt, så gick vi ner en sväng till stan sen hem igen och sov där <3 !

lördag: började jobba tidigt på morgonen till 17.00 sen drog jag hem och fixade mig, sen ner till östrabo där stefanie och theres jobbade, sen drog vi hem till theres, efter ett tag fick vi skjuts ut till lsk, där evelina kom :D skit glatter! så skulle vi till emelie och linn, hände massa grejjer, orkar inte berätta allt, men senare på kvällen kom vi in till stan igen, kvällsmat på mc, sen hem och sov hos älsklingen :D

söndag: började inte jobba förrän vid 14.00, men markus skulle på träning så han drog tidigare, sov kvar typ 2timmar sen drog jag ner till theres där evelina var också :) sen skulle theres till tandläkarn och jag och evelina gick till jobbet och hängde där, fy fan va dåligt jag mådde asså, så vart jag hungrig hela tiden, så åt två jävligt stora måltider, mådde inte bättre efter det, så åkte hem och sov.. sen blev det lite tv och oc, orkade ingenting, sen somna jag med ont i huvvet och magen :( stackars !

imorse vaknade jag vid 12, nu har min bror åkt iväg med sin kompis till stockholm där flyget går till thailand, där börjar deras resa jorden runt, jag är så jävla avundsjuk så jag vet inte vad! vill också!

nu ska jag duscha sen till farfar sen åker jag nog hem och myser med min älskling <3 PUSS SÅ LÄNGE!

Kommentarer
Postat av: EVELINA

BEJBI

2007-10-23 @ 08:39:52
URL: http://HTTP://EEEVELINA.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0