hemma

IDAG:
Jag jobbade från 11.00-14.30 sen gick jag vidare till mitt andra jobb och jobbade där från 14.30-16.00 sen så träffade jag Theres, vi gjorde lite saker på stan oså sen körde vi en McDonalds, sen hem till henne och kollade alla bilder från Mallorca :) mjaa.. Sen fick jag traska till jobbet igen och jobbar från 19-22, mycket pengar alltså :) SHOPPING! Linn och Mli vill att jag följer med till Gbg i veckan, men vi ska ju snart åka till Stockholm :/ så funderar på om jag ska spara pengarna dit :S hmm, mycket bättre shopping där så :) men ja får se, är sugen på massa nya kläder nu diret när jag nästan slängt alla mina :) Imorgon ska jag fan ta tag i gymkortet, det är borta så måste fixa ett nytt :/ lat som jag är, men måste fan fixa det nu.. BUT NOW BACK TO WORK <3

kisses..

Bilder är från Theres :) från Mallorca.. as gött!

image626

Kommentarer
Postat av: EVELINA

SVAR: nej, bara från henke :(hahhaha

2007-10-03 @ 08:48:12
URL: http://EEEVELINA.BLOGG.SE
Postat av: kristina kittelsen

hade inte varit fel med en resa nu : (

2007-10-03 @ 09:01:09
URL: http://guldbarn.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0