I dont let you go <3

image655

skrev ju visst inte igår, sorry men ni fick se några filmer istället ;D vet inte om det kommer fler idag, för ja ska knappt va hemma, så hinner inte sitta vid datorn, men imorrn får ni säkert se någon mer film ! (:

är på jobbet nu, bestämde mig för att gå upp tidigt imorse, men så blev det ju självklart inte, gick istället upp en tre kvart innan ja började jobba och måste egentligen vara på jobbet en halvtimme innan öppning för att fixa o grejja, men ja va bara tvungen att ta mig en dusch & även om jag har skit brottom så glömmer jag av det och är skit seg, hahah dåligt :p hann inte fixa håret, sminka mig eller välja kläder ja ville ha heller, så ja ser ut som ett troll nu men jag klarade mig precis, kom innanför dörrn på jobbet 10.59 pjuuh (: sluttjatat om det! 

idag slutar jag 17.30 så ska jag hemmåt direkt, platta håret, för det kmr bli cp kasst annars ;) sen snabbt packa ihop grejjer & gå ner till markus och kränga godis och tv sen nannibanni (: vet inte riktigt om vi blev lite små sura på varann igår, lite dålig stämmning blev det, men ska återgälda det idag :D massa mys ! <3

är ledig från jobbet imorgon också, undrar vad man ska hitta på, kanske övningsköra lite, åka till torp och kolla lite och kanske bio på kvällen?! återstår att se :D men nu ska jag leta resa för fick nyss en stor reskatalog, KISS

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0