I wanna taste the way you make me feel

Jätte mysig dag igår :) Sov hur länge som helst, sen gick jag upp och gjorde en stor frukost och åt den framför tvn, sen gjorde jag iordning mig för att åka ner och jobba, men då ringer dom från ena mitt jobb och säger att jag kunde vara ledig :) så åkte ner och jobbade 2timmar på mitt andra jobb, gött skönt :D Sen åkte jag och Mamma och kollade på tapeter, hittade en massa fräcka, men har skit svårt för att bestämma mig.. Sen ringde älsklingen min och frågade om vi skulle träffas så jag åkte hem och gjorde mat till mig och min syster sen kom Markus, hade köpt massa godis till han, så snäll som jag är :) Sen kollade vi på två filmer och hade mys :) sen nanna :D

Imorse frös jag som fan ;/ men som tur va hade jag någon att värma mig hos :D haha sött ! Har iallafall varit och käkat i stan idag, sen kom Pappa med massa kataloger om resor, USA oså :) så ska fråga i veckan om jag kan ta ledigt från skolan i November :) Menmen nu ska jag ta och börja jobba, KISSES!

Ska fixa bloggdesignen massa någon dag när jag har tid och lust så jag blir nöjd någon gång ;D

image639

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0