inte utan dig

var ledig igår :D åkte ner till farfar en sväng sen hem till markus där han och jocke kollade på fotboll, sen blev dom lite sura för att aik va dåliga (som alltid typ) fast egentligen va de bara markus som blev sur, han slog mig osv, va ju inte jätte skönt, men sen åkte vi hem till mig kollade film och victoria beckham special, haha seriöst hon är ju en jävla tönt, skratta åt hur pinsamt hon beter sig.. markus va räääättså trött imorse, fick tjata på han flera ggr för att åka till skolan, tillslut så! :D fast ville ju egentligen att han skulle ligga kvar..

har börjat jobba nu iallafall, rättså dött, har en praktikant här :O pjuh, det finns ju knappt någonting han kan göra, lite jobbigt så.. sen vet ja inte riktigt vad jag ska göra, funderar på om ja ska gå på bio, SJÄLV! eller nej, med steffi och theres möjligen! :D

image663

Kommentarer
Postat av: EVELINA

JAG ÄLSKAR DIG
JAG ÄLSKAR DIG
JAG ÄLSKAR DIG
JAG ÄLSKAR DIG
JAG ÄLSKAR DIG
JAG ÄLSKAR DIG
JAG ÄLSKAR DIG
JAG ÄLSKAR DIG
JAG ÄLSKAR DIG

2007-10-23 @ 13:46:03
URL: http://HTTP://EEEVELINA.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0