lite väl glad, kanske?

jag önskar mig en kyckling panini från cactuz på stört, jag får springa och köpa den om exakt om 32min då theres tar över hemmet (vårt andra hem) pappa var jätte arg på mig nyss då jag frågade han varför? men han kunde inte komma på så då blev han genast snäll igen, haha.. får nog en guldpeng för det sen, hoppas, är så sugen på en resa snart, så det hjälper mig i pengasamlingen.. och just det, jag och fadern ska faktistk snart utomlands, riktigt svårt att välja vart bara, vill att det ska bli av direkt bara, får se! jag har ont i huvvet också, måste ha en huvudverkstablett, ta en varm dusch och lite sömn, sen kanske jag mår bättre, då kanske det blir bio, om jag håller min planering..

DAGENS LÅT: dom på rix fm
DAGENS MAT: två stora grova mackor
DAGENS TELEFONSAMTAL: evelina, mamma och theres
DAGENS VILL HA: cactuz panini
DAGENS PUSS: markus <3
DAGENS SAKNAD: morfar
DAGENS UPP: att vakna med älskling
DAGENS NER: huvudvärk och trötthet

Kommentarer
Postat av: EVELINA

DAGENS TELEFONSAMTAL: evelina, mamma och theres

2007-10-23 @ 17:28:17
URL: http://EEEVELINA.BLOGG.SE
Postat av: EVELINA

DU HADE TYP 2 TELEFONSAMTAL MED MIG OM JAG FÅR TILLÄGGA DET

2007-10-24 @ 09:26:34
URL: http://HTTP://EEEVELINA.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0