one of a kind

höll på att krocka påväg till jobbet idag :S fick nästan hjärtattack, haha kändes så iallafall.. allt gick fel imorse med, så kom 10minuter försent till jobbet, har bara kommit försent en gång tidigare på ett år lixsom, rätt duktigt ändå! men nu längtar jag tillbaka till skolan lite faktiskt, för varje morgon är jag så jävla trött och när jag är ledig har jag bara tråkigt och sover bort hela dagen eftersom alla andra är i skolan så nu vill jag faktiskt komma tillbaka så att jag blir pigg igen och kommer upp tidigt på morgon :D haha nu tycker ni säkert att jag är knäpp!

fyfan min mascara va slut imorse så jag tog mammas & mina ögon är cp, om ja provar ngn annans så kan ena ögat göra ont som fan, sen när jag använder min vanliga igen då får ja ont i de andra ögat :P iallafall efter att jag lånat mammas idag så gjorde det ont som fan, grina som fan, asså inte att ja va ledsen utan det bara kom!

JAJA SLUTTJATAT sen ska jag träffa älsklingen iallafall :D LÄNGTAR! kisses<3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0