ONSDAG + FARFAR

Vaknade tidigt idag eftersom Markus sov här och han skulle till skolan, själv var jag ledig så jag kunde somna om, sen så städa jag mitt rum som fan, så duktigt är jag! Sen så gjorde jag typ ingenting till klockan var 19.00 så åkte jag och Mamma ner till Butlers och käka, så var Pappa där med, så satt jag där med deras kompisar och käka massa mat så kollade jag på fotbollen :D kom nyss hem och påvägen hem berättade Pappa att Farfar hade ringt till han idag och var lite snurrig såhär va de:

Farfar: Det är något fel på min tv igen
Pappa: Vadå? Är bilden dålig eller?
Farfar: Njaaaa, men jag kan inte kolla på 1, 2 och 4an
Pappa: Va har hänt med dom då? Är det inte dålig bild då?
Farfar: Nej, det är bara så dåliga program
Pappa: Hahaha det kan ju inte jag göra något åt!
Farfar: Men det är fel på sportkanalen med
Pappa: Vadå är det dålig sport eller vadå?
Farfar: Nej men lixsom man kan bara se längst fram på tvn
Pappa: Hahahahah vadå längst fram?

JAG TYCKTE HAN VA SKÖN IALLAFALL, UNDRAR HUR MAN BARA KAN SE LÄNGST FRAM PÅ TVN?

PUSS OCH SMEK MIN OCH MARKUS LEK <3333 

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0