tårar och skavsår

image664

Ingen bra dag alls.. det är fan inte ens kul att sitta vid datorn längre, bara massa folk som ska lägga sig i andras liv och skriva nått spydigt, så nu ska jag dra ner på att sitta och se den skiten, ska iallafall skriva blogg ofta, för här får jag inte äckliga kommentarer oså, iallafall så blev jag sur över en sak jag såg på självaste bilddagboken imorse och sen när jag kom ner till stan blev jag ännu surare, vet inte vad folk vill ibland alltså? :S det passa när du är själv, men jag ska fan inte prata med dig nästa gång iallafall, jävla tönt, verkligen . . räddarna i nöden har varit theres och min pojk idag, theres var hos mig på jobbet nästan hela tiden och vi åt cactuz panini och hade trevligt på billan, sen kom min kära och gjorde oss sällskap, sen gick dom åt varsitt håll och jag och mami åkte hem och kollade på hund faktiskt, mamma vill ha en till :) nu börjar bonde söker fru snart, tror jag iallafall, får nog kolla på det, missat alla andra ggr, tycker sånna program är skit roliga :D nörd! men nu ska jag äta en snusklubba och tänka på min markus, som alltid typ, bara för att han är min & inte din :) <3 PUSS&SMEK!

hoppas du har det bra i thailand chris ! :D ..

Kommentarer
Postat av: irmiz

vad har hänt? :/

2007-10-24 @ 21:16:54
Postat av: EVELINA

jag älskar dig anyway

2007-10-24 @ 22:26:13
URL: http://EEEVELINA.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0