can you feel my love tonight?

rätt rolig dag :) missa första lektionen så jag gick till agneberg och mötte irma, malin och erika istället :D var där i någon timme eller ngt sen gick jag och eli tillbaka till skolan så gick jag på lektion, fotolession skulle ta kort på träd oså, lärarn bara: efter denna uppgiften kommer ni se träd på ett helt annat sätt, man ser dom lixsom som ngt underbart :D ... haha sinnes cp ! sen efter skolan drog jag till jobbet & vänta på theres, sen när hon kom gick vi hem till henne, hämta pengar oså, sen direkt till bussen, där vi mötte irma, malin och marcus :D så åkte vi till torp, kollade runt oså, sen gick jag och theres och käka, sen åkte vi hem med theres mamma till mig, så färga vi theres hår mörkbrunt :D så jävla snyggt blev de :D duktigt hanna ! sen kolla vi Idol och Top Model Sverige :) nä nu ska jag inte skriva mer :) ska kolla film .. Puss

image603
image604image605

dagens köp på torp:
klackskor (fräsha och billiga)
röd tjocktröjja
vitt nagellack
rougeborste
nessesär
rouge....

bilder från dagen finns på bilddagboken: hannahogberg..

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0