du är alltid i mina tankar och minnen morfar

Måndag:
vaknade vid 07.00 gjorde ve mig och åkte till skolan, hade grafisk första lektionen, ska göra vår egna glass, min blir så smarrig haha :) sen direkt när man kommer ut från klassrummet sitter mina babes där, dvs theres och steffi :D vi drog direkt och käka äcklig korv :( sen gick vi raka vägen till biljarden ( vårt andra hem ;D ) sen tillbax till skolan för jag hade religion och de andra ngt annat , efter den slutade jag :) dvs tidigt wie wie wie :) efter de begav jag mig till cactus och käka kycklingsallad med päronen ;D sen gick jag och pappa till banken , gjorde lite ärenden haha och sen kom theres och steffi igen så gick vi hem till lägenheten, fixade hamburgare fast ja åt inte så mycket , hade ju nyss ätit , tjockis ;D sen var jag tvungen att springa iväg raka vägen till farfar & jobba en stund , sen körde han hem mig , like always , så snäll är han :) sen hade jag otur ( som vanligt ) och hade glömt nyckeln så jag fick vänta ute i regnet i en halvtimme :D kul kul ! sen fick jag äntligen komma in och värma mig i sängen med alice ( min vovve ) nu har jag nyss börjat jobba , jobbar extra för att den andra hade andra saker att ordna med , så klart att jag ställde upp , är ju bara två timmar så , sen kommer theres hit så åker vi hem och slaggar hos mig , film blir det säkert också ( SOM ALLTID VERKLIGEN ) hahaha ! pussss

Saaaaknar min Morfar så jävla mycket, går inte en dag utan att jag tänker på alla minnen med dig, du var den underbaraste jag kände och jag vet att du har det bättre nu, bara svårt att förstå :( JAG ÄLSKAR DIG SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET ! Tack för att jag hann komma till dig och berätta det <3 du är min ledstjärna i livet !!

Färgade håret igår, som jag haft förut, min egna lilla specialitet :) Kom på den första tror jag, ingen annan i Uddevalla som hade så innan iallafall :) me like that !

image599image600

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0