falkenberg

igår var de fest i lane, först var vi hemma hos mig, jag theres irma och malin, trevligt :) sen åkte vi upp till lanegården, mycket folk oså, var väl lite kul i början, men de höll inte så länge, verkligen ruttet, haha.. fjortisar som sprang runt, spydde och spela jag-är-fullast-här haha pinsamt ju, folk som slogs, haha hur gamla är ni? jävla mesigt.. sen skulle jag åka hem med malin :/ men hon åkte, så jag hade en jävla tur och fixade skjuts så jag fick åka hem så fort som möjligt, haha usch ruttet glad att man kom hem till en varm säng ;D

imorse skulle jag egentligen åka bussen till göteborg vid 10.10 men jag var så sinnes trött så jag tar 11.35 bussen istället, sen får jag vänta där i någon timme sen vidare till falkenberg :) ska vara ensam i lägenheten från 18-06 bara för att marcus ska jobba :/ lite trist menmen.. sen kommer han hem iallafall ;D kommer hem på måndag eller tisdag..


 

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0