FITTOR ALLIHOPA

HEJ SVERIGE!
gick till skolan idag, men snabbt därifrån för att träffa irmis :) sen så kom malin också.. satt i skolan ett tag oså, sen käka på mcdon.. kolla lite på stan oså :) har alltid kul med mina tjejjer!

HAHA!
orka falska fittor i UDDEVALLA alltså, små 91or som tror dom är snyggast, bäst och att alla gillar dom, kul att ni är blåsta och tror det (jag syftar inte på alla 91or om ni trodde det, utan dom vet vilka dom är) haha, P I N S A M T!

..OCH den största falska människan i hela SVERIGE, fyfan varför hamnade hon just här?
RÄTT GLAD ATT MAN INTE KOMMER TILL SAMMA STÄLLE SOM DIG EFTER DETTA LIVET IALLAFALL, MOHAHA!
ingen gillar dig, men du är ju så blåst också, så det är ju inte lätt att fatta, du har massa låtsaskompisar som du "ÄLSKAR ÖVER ALLT" men sen går dom till alla som finns och snackar bakom din rygg, ibland tycker jag synd om dig :( MEN DU FÖRTJÄNAR DET FITTA!

MEN JAG image521 ER, FÖR NI HAR FÅTT MIG ATT KÄNNA MIG SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE ÄN ER, FUCKERS!

FÖRLÅT, nu har jag fått ut en del av min ILSKA, det behövdes! TACK & HEJ. SUG & SVÄLJ!

Kommentarer
Postat av: EVELINA

"orka falska fittor i UDDEVALLA alltså, små 91or som tror dom är snyggast, bäst och att alla gillar dom, kul att ni är blåsta och tror det (jag syftar inte på alla 91or om ni trodde det, utan dom vet vilka dom är) haha, P I N S A M T!"
JAG HATAR ALLA 91 OCH NERÅT, FYFAAAAAN!
UTROTA DEM
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

2007-10-02 @ 14:19:54
URL: http://HTTP://EEEVELINA.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0