HAR ALLTID ÄLSKAT DIG

JAG TYCKER OM ER TJEJJER <3
IDAG
IMORGON
I VÅTT
I TORRT
I EVIGHET




är ledig idag, varje tisdag framöver :D så jävla skönt, vaknade precis, ska städa mitt rum, göra klart alla läxor och sen färga håret, sen ska jag kolla runt en massa på grejjer jag ska ha till mitt rum, tapeter och alla möbler ska bytas ut :D me like ! ...

nu har jag kommit till det krångliga igen, jag gillar det men det är svårt att ta sig ur, om ni tänker efter lite så förstår ni vad det handlar om (för dom som är smarta)!

NÄ SKA ÄTA FRUKOST OCH KOLLA TV I NÅGON TIMMA INNAN STÄDNINGEN BÖRJAR <3

Kommentarer
Postat av: EVELINA

JAG TYCKER OM DIG
JÄTTE MYCKET HANNA!
DU ÄR SÅ JÄVLA BRA!

2007-09-18 @ 14:36:24
URL: http://EEEVELINA.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0