I cant survive without you

Blev lite ändrade planer igår, drog hem till Andreas lägenhet istället och sov där med Theres och Steffi, först kollade vi på någon film jag tog med mig, haha helt sjukt vart den, fattade inte om den var rolig eller läskig, sen somna vi rätt gött :) och imorse skulle Theres och Steffi till skolan, iofs var det bara Jag och Steffi som orkade gå upp för Theres är så jääävla lat .. haha ! Sen åkte jag bussen hem för jag börjar inte förrän 12.00 :D rätt gött ! Men nu ska jag sova lite till innan jag måste göra ve mig , efter skolan blir det nog gymmet , om jag orkar , men ska se till att göra det :) hoppas haha .. Puss & Kram.


image601

Kommentarer
Postat av: EVELINA

SÖT <3

2007-09-17 @ 09:33:42
URL: http://HTTP://EEEVELINA.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0