seriöst ska man skratta eller gråta när folk tror på allt man har sagt i sina låtar

igår vart de skit mysigt :) var på torp med mamma,mormor och syster :) köpte en massa fina saker, sen mot kvällen gick jag och mötte irma och malin i stan så käka vi på pingvin, sen hyrde vi film och köpte godis och sen åkte vi hem till mig :) kollade på idol sen en massa filmer och snacka en massa, skit mysigt :) så jävla roliga e dom, haha.. så sov dom över och imorse kolla vi också på film & snacka, var så jävla trött bara.. sen åkte dom hem och jag och theres åkte till rimnersvallen och kollade när oddevold spelade, tyvärr förlorade dom, menmen.. sen drog jag och theres hem till mig och hämtade lite kläder som hon skulle få låna till mallorca som hon åker till imorgon :/ kommer sakna dig som fan! nu jobbar jag och efter jobbet ska jag kanske hem till sötnosen :)

så jävla bra dag, pirrar i magen :) haha som första gången man pussa en kille! HAHA <3

DU ÄR DET BÄSTA JAG VET :D

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0