skolan

kom alldeles nyss till skolan, har graf :) vi gör vår egna glass, min ser så jävla äcklig ut :D men den är cool! sen efter skolan ska jag jobba en snabbis sen till trafikskolan på något informationsmöte :)

glömde skriva igår, tänkte skriva om helgen, så det får ni läsa om nu istället :)

fredag: skolan en onödig lektion, sen var jag med theres på jobbet en stund, sen åkte ja hem & käka räkor och kollade tv, tog de lugnt i sängen och mös helt själv :D haha..

lördag: åkte till göteborg på morgonen, köpte en jacka (ser ut som en skjorta men är en jacka) örhängen, sjal och lite smågrejjer :) sen drog jag till theres så ville hon dra på fest, så jag åkte hem och gjorde ve mig och ner till henne igen, men det blev inte riktigt som vi planerat, utan vi sket i festen och tänkte ha filmkväll med robin och alla, men så blev de inte heller så vi åkte ut till herrestad och roade oss :D haha!

söndag: vaknade skit sent, typ halv 2 tror ja, så gick jag upp och klippte min hund, haha gulligt! sen åkte jag och pappa ut till torp, lämnade tillbaka mina stövlar, var så jävla osäker, så tänkte jag kunde köpa flera stövlar istället för ett par dyra, men så hade jag tappat bort kvittot, men jag hade turen med mig så jag fick lämna dom :) sen så gick vi och fixade min iPod som inte gick att lyssna på, sen så köpte jag hårfärg och sen fick jag en mocca latte av pappa :) mums! sen åkte vi hem och lagade tacos, käka framför tvn, glodde "mamma, pappa, 13 barn" och "ensam mamma söker" hahaha :D sen fick jag godis och jordgubbar av mamma :) sen satte jag mig en stund vid datorn sen dräglade kudde!

så för dom som orkat läsa så vet ni vad jag gjort denna helgen :) nu sa jag fortsätta på min glass!

Kisses <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0