skolkortet

tog skolkort idag också, haha tänkte att jag skulle upp tidigt & fixa fram fina kläder oså, men istället tog jag helt vanliga kläder som jag brukar ha, orka fixa sig extra för skolfotot lixsom ;D haha.. fick iallafall välja vilket kort klassen skulle ha, han tyckte väll ja va snyggast eller ngt ;D haha.. sen fick jag posa som en galning på enskilda bilden haha för jag hatar dom ;D rolig tjej är jag.. sen väntade jag på irma på skolan, så gick vi på stan en snabbis oså snacka massa, sen åkte hon till torp och jag gick till lägenheten, sen efter några timmar åkte jag hemmåt, käka massa mat :D haha bomb! sen så somnade jag som en stock, sov knappt ngt inatt ändå hade ja skit lång sovmorron imorse :O sinnes.. sen blev de idol och nu sitter jag här :)

hade sju missade samtal från theres också :( fan då, saknar henne som fan, du får gäääärna komma hem nu!

imorgon är det begravning för morfar min ;/ usch är väldigt svag för sånt ;/ ska bli skönt att träffa alla kusiner osånt iallafall och morfar är ju den vackraste ängel på himlen nu :) vila i frid bästa <3 <3 <3

iiiiiiirma du är så jäääävla BRA ! :D

image618

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0