vila i frid världens bästa människa, min morfar <3

image598

vila i frid världens bästa morfar.

du är vår största kämpe. jag vet att du har det så bra nu, att du inte får lida mer, för jag hatade att se dig så sjuk. det var lixsom inte du, min morfar var den som alltid höll på med någonting, kom med ideér hela tiden, du älskade alla som stod dig nära, du sa alltid att du var stolt över mig, du kom alltid med dina roliga historier och du tog verkligen hand om alla, alla dina tio barnbarn som du brydde dig om lika mycket, jag är helt säker på att vi snart kommer få ses igen, du kommer inte få vänta lika länge på oss som vi på dig. jag sa ofta att jag älskade dig och att du var den bästa människan jag kände, du var min bästa vän och jag minns när jag var liten och sa "jag vill aldrig leva utan dig"

morfar, jag vet att du vill att jag klarar detta, men det är så jävla svårt <3 jag älskar dig mest av alla på denna jord!



 
du kommer alltid vara den viktigaste i mitt liv!

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0