what about me?

Så jävla trött imorse, ett mirakel att jag orkade öppna ögona, gjorde ve mig snabbt som tusan ( för en gångs skull ) hann tillome käka frukost, duktigt ! sen åkte jag med pappa till skolan, hade arbetsmiljö & grejjer på morgonen, haha jävla jobbig lärare han säger "osåvidare" HELA tiden, vi räknade ut att han sagt de ca. 80-100 ggr på en tre kvart.. efter de iallafall så gjorde man ingenting, väntade på att maten skulle öppna, men den var ingen höjdare ;/ biff stroganoff? :S jaja iallafall, sen hade man sinnes lång rast och efter det en fyra timmars lektion, men gick därifrån tidigare :D för de får vi, skit bra ! :) så nu sitter jag i en lägenhet mitt i stan och skriver skit, nä nu ska jag gå till body shop och köpa lite mums :D sen får jag se om jag får tag i theres & se om hon kan underhålla mig till 18.00 då jag ska ta en fika med teuta :) de blir mys, skit längesen nu och hon får en alltid att skratta :D Imorgon är det fredag, bättre kan de inte bli :) KISS

image606
Snacka om snygg klänning :D mums ! Me Like !

Hanna Högberg

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0