you mean the world to me

image602
HIM !

saknar dig varje dag, allt vi hade, var så mycket mer än många ens kommer att få. vill kunna göra som förut, jag ringde dig så fort jag inte var med dig, för att jag tänkte på dig jämt, var änna tvungen att höra din röst, jag trodde jag hade kännt stark kärlek innan men detta var något mycket större, något jag inte skulle kunna klara att släppa i första taget, känns som att jag känner dig ut & in och du likadant med mig, vi vet lixsom allt om varandra och ingen kan komma emellan det vi har även om vi försökt så går det inte, jag tänker på dig varje dag och vill att det ska bli som förut, när vi var viktiga för varandra, jag vill inte vara någon annans, du får behålla mig så länge du vill, så länge vi vill, men jag vill verkligen få en till chans. vi har försökt med så mycket för att glömma varandra, men det verkar inte funka, inte för mig iallafall, inte för dig heller? ta oss tillbaka till ruta ett. du är viktig i mitt liv & jag kan fan inte släppa dig, vi har sårat varandra för att förtränga allt, men alltid kommer vi tillbaka till punkten då vi inser att inget annat funkar, men vi kanske är för rädda för att försöka igen? du har behållt mitt hjärta i din hand och eftersom jag inte kan släppa dig så håller du nog ett hårt tag om det du också. I löv joooo image521

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0