FREDAGEN




(: Hejsan . igår blev det att babe kom hit , kollade klart på into the blue , som är grymt bra enligt lilla mig . kvällen, natten och morgonen spenderades med min ängel även världens bästa pojkvän <3 snacka om perfekt ! var mega trött , men lyckades ta mig upp , medans babe låg kvar i min säng när jag åkte till plugget ;) haha. först cyklade jag till skolan , vilket tar en kvart för de är nästan bara nerför hela vägen , blev ändå trött för det är lite jobbiga ställen också , sen hade jag gympalektion , den var faktiskt super rolig :D blev trött som fan , svettig tjej 08 .. sen gick jag till biljarden där min cykel stog och vänta så snällt ! nästan exakt när jag skulle cykla hemmåt kom babe , jocke och andre. vi käka glass ute i solen och softade ett tag, fick efterlängtade pussar, haha :) sen tog jag cykeln hem vilket är betydligt mkt jobbigare , flåsade som en .... så jävla trött blev jag , fick dränka mig i vatten sen ;D men skönt var det med över 2timmars träning ;D sen blev det en lång dusch , kollade igenom religionen lite sen åkte jag och mamma och handlade mat , man är ju snäll & hjälper till ibland , sen drog vi en kebabrulle tillsammans, mkt gott !  sen kollade jag igenom ännu mer religion , pratade med babe i telefon för tredje gången, rekord för en sån som mig som hatar att prata i telefon :) har nyss ätit räkor och kollat idol & berg flyttar in , såg ni de eller? när carina berg drömde , kanske bara min humor men tyckte de va as kul , med den jävla snark masken ;) hahaha . . nu blev de ett rättså långt inlägg ska plugga lite mer religion nu , hoppas ni haft en bra och soooolig dag , kan ju inget annat än älska vädret :D kisses and hugs .

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0