Hair

Sitter med färg i håret nu, slingor fick de bli, inte en aning om det blir bra eller inte, fick ju dra ut allt hår ur den jävla hättan själv, ingen som hade lust att hjälpa mig, latisar. JAJA, hoppas detta blir bra annars kommer jag bli suris, speciellt om det blir gult, stör mig tillomed på folk som går med gult hår och seriöst tycker om det, haha vill inte gå i deras fotspår. Får inte glömma pengarna till balbiljetten imorgon, sista dagen att köpa, duktig tjej. Har iallafall beställt tid för hårförlängning idag, så det blir i slutet av månader, om ni undrar varför jag använder hårförlängning en del (haft riktig hårför. 2ggr tidigare) så är det för att jag tycker det är fint med långt hår såklart, jag hade jätte långt hår innan och klippte av det, vilket jag hatar så vill ha långt som jag trivs i och för att jag inte behöver bry mig lika mkt om att platta det varenda dag och då växer mitt hår en aning längre :) Haha, där fick ni höra, kommer bli supernice om jag får som jag vill. Kolla bara håret på bilden som exempel, är det inte snyggt? Fast kanske ännu snyggare när det sitter på Miranda Kerr. Ha en bra kväll mina bloggläsare, kul att ni blir fler för varje dag förresten, lite mer kommentarer skulle inte skada, men ni kanske inte har några åsikter om det mesta jag skriver om? ;) puss

image1012

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

hur blev det nu då? :)

2008-04-08 @ 18:06:44
URL: http://goldenchild.blogg.se/
Postat av: Filippa

hannapanna tell me vilken blonderingsfärg du använde, för jag vill med göra ljusa slingor är så töttpå mitt möörka hår :/

2008-04-10 @ 12:13:12
URL: http://f900212.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0