I find myself in you

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN (v) så jävla underbar är du älskling.


07.10.03
image999

Jag vet att jag kan bete mig som skit ibland, ändå står du ut med mig, jag inser bara efteråt vilket svin jag är, men jag är så otroligt glad över att du håller dig kvar vid mig.

Idag har vi 6 månader tillsammans och vi bestämde oss för att göra något mysigt, gå på bio, bowla, gå ut och äta eller så, han åkte hem för att fixa sig och så skulle vi mötas i stan sen, min förskylning har varit bra nästan hela dagen idag och efter jag duschat kände jag mig pigg oså, men sen fick jag nått cp kramp i magen eller ngt och fy sjutton vad illa jag mådde, kunde knappt gå alltså, vet inte vad det är med mig :( buhu.. Iallafall ringde jag för att be älskling komma hit iallafall, men bara för att han är underbarast i världen så ska han åka ner till stan iallafall, köpa goe maten till oss, hyra film och köpa snacks, vilket alltså blir en lång omväg för han, bara såna småsaker gör mig så jävla glad, är så glad att jag har han. Det finns mycket saker som nästan förstört mellan oss, men ingen kan förstöra min kärlek till dig, jag blir bara kärare och kärare för varje dag som går, det finns ingen som kan ge mig det pirr i magen jag får när jag ser dig, you own my heart.

 image990

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

tycker hon mamman var en jävla egoist, "han är död" :S

2008-04-03 @ 22:54:57
URL: http://goldenchild.blogg.se/
Postat av: frida

åhhh va fina ni är! grattis:)

2008-04-04 @ 15:20:01

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0