it works

Äntligen funkar blogg igen, hade ju tråkigt igår när jag låg hemma sjuk från skolan iallafall förgyllde min pojkvän min dag, han drog med mig på matchen Ljungskile-Hammarby, inte för att det kanske var jätte bra för min förskylning och framförallt min hals, men det var ändå kul, jävligt kallt bara och Ljungskile förlorade :( .. Efter matchen hyrde jag och Markus "Solstorm" åkte hem till mig och åt korv med pasta sen gjorde vi popcorn, filmen var faktiskt riktigt bra :D Dålig dag som min pojke gjorde bra <3 :)

Idag hoppades jag på att må bättre, men nej då jag mår ännu sämre, vill inte :/ hatar att ha ont i halsen.. Älskling kommer snart hit iallafall, vill inte smitta han men han ger sig inte, han måste träffa mig säger han :P sötis!
Har ju lovat er bilder på outfit också, lovar har inte glömt, bara att min dator också är lite sjuk tror jag, för bilderna kommer inte in :/ ska försöka ordna det idag.


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0