JUST SO YOU KNOW

Har varit nere i stan, kom hem för ngn timma sen, fixat iordning min balklänning och en cool sjal till den, jag valde att köpa min för det hade inte varit så stor skillnad med att köpa eller hyra, hon är så jävla go den tanten som fixar klänningen, haha. Den kostade 3840:- men jag fick den för 1840:-. Snacka om glad jag blev :) och den är så himla fin, kär i den <3 Äntligen är det fixat så jag inte behöver tänka på det!

Babe ringde nyss :D Han har varit i Strömstad och spelat match, han var hur trött som helst & jag sakna han så, så han sa att han kunde komma upp :) Han måste ta nattbussen och gå en bit om han hinner med den, världens snällaste eller, hur trött som helst ändå vill han komma och mysa med mig :D bebis.. Hoppas han kommer vill pussa ihjäl mig! hahaha..

Imorgon är det fredag, riktigt skönt, förutom att helgen består nästan bara av plugg & lite babe :( buhu.. Men måste ta skolan i första hand i slutet nu tyvärr, sen har jag mycket tid över för min kärlek.

image1032

Kommentarer
Postat av: Sally

Vill gärna se bild på klänningen :)

2008-04-18 @ 12:53:25

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0