light

image1018
Tshirt - Monki (299:-?)
Baagybyxa - Monki (499:-?)
Jacka - Vero moda (gammal)
Scarfs - Gina Tricot
Väska - Bianco
Skor - Dinsko (ser jätte konstiga & fula ut på bilden)

Nyss hemkommen från staden. Gick och fikade med Mamma och Mormor, eller det blev lite mer middag, men gott och mättande som tusan. Vart tvungen att åka hem nu för att plugga lite smått, vill ha lite mindre att göra i helgen, vet att jag skriver nästan varje inlägg att jag ska plugga, sorry om jag tråkar ut er, haha. Men har aldrig haft såhär mycket att plugga förr, sånt man får ta när man snart tar studenten :) wie ! Ikväll blir det att äta räkor och kolla på tv om jag orkar och hinner med kanske jag åker och hittar på ngt annat trevligt, får se.

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Tar du studenten i år? Grattis! =)

2008-04-11 @ 20:28:40
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: hemligbeundrare

snyggast !!

2008-04-11 @ 23:01:07

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0