lördag

Om ni läser detta Theres, Stefanie eller någon annan som ska till dom ikväll, hör av er till mig, försökt hela dagen, jag har ingen aning om vad som händer ikväll och jag kommer inte om jag inte vet lite mer? Så ta kontakt med mig är ni snälla!

Förövrigt har jag varit en sväng på torp idag, köpte bara ett par solglasögon och en lång svart kofta, var inte så sugen på att kolla kläder idag, så tog en fika istället sen hem och övningskörde med Pappa, det gick riktigt bra :) Skönt väder idag också, inte jätte varmt men ändå härligt :) Har inte träffat min bäbis sen igår förmiddag :O saknar ihjäl mig, haha.. Kanske inte kommer få ses ikväll heller. Ska ju antingen på fest eller va det nu är?! Annars stannar jag hemma och har myskväll med min syster, göra slingor, kolla tv och äta fruuuuukt :D Mums!

Vad ska ni göra för kul ikväll? puss

image1006

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0