ONSDAG;

Våååår ! Ännu en dag avklarad , med nationella prov på morgonen från klockan O8.3O och satt där till ungefär 11.3O , skönt att det är över , en lättnad från min skollista :) skrev så jädrans mycket , men tror det gick bra :D hoppas ! Efter det tog jag bussen hemmåt , skulle fixa mig lite för att senare åka ner och träffa babe i stan , för dom som känner mig så är jag inte så snabb , så jag blev lite sen , eller mkt . . men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge , typ :D hahaha . . Vi käkade kebab på uteserveringen , mums dåe ! sen satte vi oss i hamnen med varsin glass , jätte skönt väder.. Efter det åkte jag hem och städade mitt rum plus hela garderoben , riktigt snabbt faktiskt , så kom babe på slutet och hjälpte mig , snäll (v) senare kollade vi på "frusna män söker kärlek" och sista delen av "torn" , älsklingen väntar på mig i sängen nue , ska kolla klart james bond filmen som vi somnade till igår , hoppas ni har det bra . . kisskiss

förlåt för sämst uppdatering :/


Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

vadåå för nationelltprov?

2008-04-23 @ 22:55:51
URL: http://goldenchild.blogg.se/
Postat av: kristina kittelsen

aha nej, inte vi :) vi har redan haft det för skit länge sedan, våran kurs är slut

2008-04-24 @ 10:15:59
URL: http://goldenchild.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0