SUNDAY

Heeeej :D Fyfan va härligt väder, wiie wiie wiie :D
Igår runt 18 tiden cyklade jag ner till stan, sen fick jag cykla upp halva vägen till mig igen för vi skulle grilla hos Steffi. Men först skulle vi dra och köpa kött osånt, så stog jag utanför Spara, så kom de ut två äckliga typer, så börja den ena cykla på sin cykel, så dampa han och lyfta cykeln och kasta den rakt in i vägen typ en halv meter ifrån mig, sen slog han det hårdaste han kunde på ett jävla skåp, sparka på en bil, sparka upp ett jävla elskåp och skrek som fan på några småkillar, helt sjuk! Maten var iallafall god och sen drog vi till Vincents lägenhet och kollade på film och åt godis typ, det var trevligt iallafall, sen cyklade jag och markus hem och sov..

Nu har jag nyss kommit hem, cyklade från markus, så är rätt trött nu, rätt branta backar, men det var ju gött väder iallafall, nu ska jag lägga mig på altanen och plugga religion, mindre kul, men kan ju sola på samma gång :D Ha D!

image1039

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0