TORSDAG

Hi! :D hade nog världens härligaste sovmorgon imorse , kändes som tiden gick skit sakta så jag kunde ligga och mysa med babe länge och sen var det ju härligt väder idag också :D Cyklade till skolan sen , hade foto , tog kort på tyger och metall , blev faktiskt rätt bra ! Sen träffade jag älsklingen igen , vi köpte sallad och satte oss vid hamnen och käka , mysigt. Sen kollade vi runt lite på stan och nu står jag på jobbet till 22.OO, gött med pengar, har nämligen inga nu nästan, sjukt jobbigt. Nä nu ska jag ta tag i sysslorna :D KISSKISS . .

Kommentarer
Postat av: evelina

kan du inte ringa mig :( jag behöver dig, mest i hela världen

2008-04-26 @ 13:17:09
URL: http://lyktberg.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0