tråkigt

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: ja, ofta :)
Gnälla: ja och då är jag jobbig, förlåt
Sova: älskar att sova
Ha ångest: över skolhelvetet
Skada dig själv med flit: nej för fan
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: nej, isåfall vore enda anledningen att träffa morfar och farfar <3
Drömma mardrömmar: inte så ofta, men det händer
Drömma sexdrömmar: haha ja
Klä dig i svart: rätt ofta ja
Gå till kyrkan: nej, aldrig
Gå i skolan: ja :(
Röka: nej
Ha sex: höhö, jaa ;)
Ljuga: vita lögner är okej
Hata folk: jag brukar inte hata folk, men tycker mindra om några
Lita på folk: japp, kanske för ofta

VEM :
Saknar du: morfar, farfar och evelina
Vill du döda: dom som dödar och horor som tar andras killar
Rörde dig sist: fick en kram av papi :)
Vill du slå: några äckliga missfoster som inte har bättre för sig än att bry sig om lilla moi
Kysste dig sist: min markus förut :)
Vill du kittla: haha markus, fast han blir suris :(
Kramade du sist: pappa
Vill du prata med: björn gustavsson
Skrek du på sist: mamma
Vill du vara som: ingen annan än mig själv, kanske lite mer glad och inte sån suris ofta
Sårade dig sist: markus :(
Vill du bli galet full med: haha min man, evelina och massa fler
Gjorde dig riktigt glad senast: markus, han gör mig ofta glad :)
Fick du sms från senast: älskling
Ringde dig senast: älskling
Är vackrast på jorden: min pojkvän är den allra bästa och vackraste <3

HAR DU :
För många vänner: vänner kan man väl inte få för mycket av?
Förföljelsemani: nope
Tvångstankar: ibland
Någon annan psykisk sjukdom: haha nej, sjuk i huvvet enligt mina närmaste ;)
Någon fysisk sjukdom: att jag är lat när det gäller skolan, räknar det? :p
Någon skada: såndär ryggont efter en bilkrock
Färgat håret: ja, many times
Brutit några ben: nej, hård som sten
Några piercings: öronen och naveln
Egen dator: japp :)
Bra självförtroende: ja, faktiskt ganska :)
Kysst någon: självfallet :)
Haft sex: nej? :)
Köpt kondomer: nej
Tagit nakenbilder: haha nepp
Sagt jag älskar dig till någon idag: japp :) till markus
Bjudit ut någon: eh, ne..
Varit kär: är så jävla kär just nu :)
Dumpat någon: japp
Blivit dumpad: japp
Velat vara otrogen: men sluta? :s
Varit otrogen: nej
Stulit någonting: haha ja när jag var fyra, rolig historia ;)
Lämnat landet: massa ggr
Rymt hemifrån: haha ne, tror inte de
Tuttat eld på nått: papper kanske
Gjort något olagligt: haha japp

HUR :
Svarar du i telefonen: hej de e Hanna
Fördriver du tiden: datorn
Mycket pengar har du: 3000:- typ
Tjänar du pengar: jobbet
Ofta Bäddar du sängen: varje dag förr, aldrig längre
Ofta diskar du: har diskmaskin
Ofta städar du: inte ofta fast det ofta behövs
Många stör du dig på: en del
Ofta träffar du din familj: nästan varje dag

TROR DU:
Att du kommer bli något: jaaaaa :)
På rymdvarelser: haha japp :)
Att folk tycker om dig: hoppas någon tycker om mig
På ett liv efter detta: vet ej, nått efter detta iallafall
Att fiskar kan tänka: japp
Att du kommer leva länge: ja hoppas :)

VÄLJ :
Katt eller hund: hund såklart :)
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land
Sex eller kyssar: både och ;)
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: musiccc
Bok eller film: film
Leva eller dö: leva

image990

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0