VÅRFEELINGS

Hello (:
mår hur bra som helst idagens ! vaknade klockan O8.OO av att mobilen ringde , låg kvar tills klockan O9.3O då jag pussade hejdå till babe , fast han egentligen inte ville gå :D så himla söt ! sen kunde jag inte somna om , tog det lugnt till ca 1O.15 då jag tog cykeln till stan , härligt väder också , mums på de ! gick till skolan för att ha arl , lektionen höll väl på max i 3min , ingemar frågade om vi ville gå ut och äta glass istället , haha snäll :D såg steffi och theres utanför skolan i solen så jag gick till dom , vi gick till theres sen satte vi oss på torget och solade , härligt ! så blev det glass och hjälpte mamma på jobbet sitt , snällans ! nu har jag nyss kommit hem , cyklade ju givetvis hem vilket är mega jobbigt , uppför uppför , men är man duktig så är han ! nöjd efteråt :D

nu hade jag tänkt att ändra bloggen , gillar den jätte mycket , men den är inte så somrig , vill ha lite färgglatt ! wie wie !! sen blir det städning i mitt rum , kommer gå rätt snabbt tror jag , med högsta volymen på högtalarna så fixar man de :D snackade precis med evelina i luren , kanske kanske kommer hon i helgen , jag hoppas :) min lilla skrutt :) <3 nationella imorgon i svenska b också , måste läsa igenom lite smått .. saknar min babe också !

NU fick ni er ett långt inlägg , snäll man är när man är dålig på att uppdatera .. SES!


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0