19ÅRSDAGEN.

hej, min födelsedag var så jävla bra =) tidigt på morgonen fick jag presenter, en spargris från monki, ett armband från exxo, svarta ljus med skålar av min syster och en mega snygg vit ipodhögtalare från mam and dad =) hur bra som helst.. sen så åkte vi till göteborg vid 8 på morgonen för mamma skulle till sjukhuset, så blev en go frukost där nere med pappa, sen när hon var klar åkte vi till ikea och fick en del grejjer som gardiner, rullgardinger, ljus, musmatta, godisskålar, kuddar, säng till min vovve, en massa svarta ramar, sen så skulle jag beställa en säng som inte fanns där så vi åkte till andra ikea, där jag hittade två sängar jag ska välja mellan =) fick även med mig en del därifrån, TACK! <3 efter det åkte vi hem och grilla, mormor och markus kom hit också, fick pengar av mormor och bed head produkter och en thomas sabo berlock till mitt armband av markus =) efter den goda maten blev det mys framför tvn med glass, godis och chips. Sen fick jag ju somna bredvid min pojkvän. Att fylla år är inte så dumt ändå =) Tack för alla gratulationer och presenter.

Nu ska jag och mamma ut och springa =)

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0