aldrig nöjd

var ute och tog mig en springtur förut i skogen, så fick jag tanken att tänk om någon bara skulle stå och glo på mig bakom de trädet, precis när jag kom dit kollade jag och precis bakom trädet står ett rådjur och glor rakt in i ögonen på mig, snacka om att jag blev rädd, haha.. nu ska jag se till att skicka iväg papper så jag får en gratis blixt till min kamera som egentligen kostar 1OOO:- skönt skönt. ni anar nog inte hur glad jag är över att inte börja skolan om fem dagar, jag tycker så jävla synd om de som början ettan nu, hånskratt =)

Kommentarer
Postat av: sissela

VADÅ!!!! SÄG HUR JAG FÅR EN :o

2008-08-15 @ 12:35:19
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0