design

sitter som klistrad framför ikeas hemsida, jag är ett såntdär göra om freak, älskar förändringar och design, det är något jag verkligen vill jobba med, alltså inom hem osådär, blir att plugga vidare en sån linje tror jag, att ha en möbelbutik är inte riktigt min grej, utan mer att fixa rum på ikea, vara med i extreme home makeover eller något sånt =)

jaja, idag har jag iallafall varit på torp och visat vad jag önskar mig, sen så blev det cactusmat och inte mkt mer, hem och slöat, har inget intressant att skriva, som vanligt typ, jag vet att jag är lite trist ibland, men vill ni att jag ska skriva om något speciellt så är det bara att säga till =)

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0