"det enda vi snackar om är vädret, åk utomlands för fan"

ligger uppe på takvåningen av sommarstugan, det är rätt stort här uppe och är alldeles ensam, blåser orkan utanför, var ute med alice för en kvart sen och höll seriöst på att flyga bort. nu ligger jag iallafall i en varm säng och skriver med evelina, vilket jag typ gör varje kväll året runt, men nu har vi varit lite smått irriterade på varann ett tag och nu är det bra igen så vi har massor att prata om, haha =) kanske för att det inte finns någon annan rolig att snacka med på msn förutom hon då.. imorgon vill jag ut och springa, har legat i soffan exakt hela dagen idag, gjort mat men annars inget mer, fy va trist. äsch har inte något kul att skriva just nu heller, så tråkigt att jag inte har bilder & grejjer =(

love love <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0