FÖRÄNDRING

jag vill köpa en trisslott och vinna några miljoner, för jag vill ha en massa grejjer nu, ska ju göra om hela mitt rum och då tänker jag köpa saker jag kan ta med mig sen när jag flyttar hemifrån också, som en ny stor säng, ett skrivbord, en byrå, en tv bänk, massor av tavlor och ramar. sen så vill man ju ha pengar kvar, vilket jag inte har om jag inte vinner på min trisslott eller börjar jobba, vill åka utomlands, en massa nya kläder, en laptop, en ipal och en valp, jag ber =(

förresten åker jag och mamma till ikea på tisdag, alltså på min födelsedag och handlar saker, hoppas jag får en del av mammi =) har hittat riktigt snygga grejjer på hemsidan nu så, sen så hoppas jag min bror flyttar snart för då ska min syster få hans rum och jag får hennes också, så ska fixa det som ett eget tv rum, om jag nu inte hinner flytta innan dess, men det tror jag inte.

juste en till bra sak, imorgon ska jag med mamma och markus och kolla runt vad jag önskar mig, markus är så dålig på att komma på saker, haha =)

hoppas jag mår bättre tills imorgon bara, ska hem sen och kolla på konsert som min syster är med i sen ska jag bädda ner mig i sängen och glo film för jag har kramper i magen & skit, jävligt jobbigt.

äsch detta var nog ett rättså ointressant inlägg, men skrev bara av mig lite, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Evelina

kan inte någonting bara hända? någonting som att vi bor närmare varandra eller att det slutar regna? vad som helst

2008-08-17 @ 18:30:13
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0