FULLT UPP!

hej på er, visst är jag flitig med bloggandet? =D nej.. men har faktiskt inte tid, liseberg i förrgår iallafall med älskling, andrea, sara och sofia, kul kul. sen igår fyllde ju älsklingen år, gick ut och käkade på kvarterskrogen på kvällen med hans mamma, mormor och faster, snacka om att dom har uddevallas godaste mat, lätt. Han fick en grå kofta, vit skjorta med svarta knappar och en vit klocka av mig =) sen hyrde vi 27dresses och Juno, toppen kväll! Imorse väckte Mli och Linn mig och undrade om jag skulle med till Gbg en snabbis, var där i ca. 2 timmar men fick ändå med mig en skrivbordsklocka, linne från svea och ett puder.

Imorgon kl. O8.O3 bär det av till Eskilstuna till min bästa Evelina, kommer bli skit bra vettu =)

Kommentarer
Postat av: eve

det är bra som fa-an

2008-08-10 @ 09:42:10
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0