http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=65892


hej, vet ni vad? jag bestämmde mig för att bli medlem på det där gratisbio som en massa bloggare skrivit om, men jag har inte orkat gå in & kolla eftersom jag inte gillar sånna grejjer, men nu gjorde jag det och det verkar ju riktigt bra, man kan vinna en massa olika saker, bra saker som exempelvis en iPhone och man behöver bara tjäna poäng och värva medlemmar, genom att bli medlem genom att skriva mig som värvare så får du 25 extrapoäng och 50 poäng för att bli medlem, alltså får du 75 poäng redan från början och jag blir jätte glad om du trycker på denna länk och hjälper mig, om du inte orkar med det, kan du ju iallafall bli medlem och sen inte bry er om det. =)

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0