lets start it

oj vad jag är kass på att blogga nu, men verkligen inte haft tid, igår fixade jag här hemma och var på torp med mamma, först köpte en massa växter till huset, sen stor shopping, fick köpt mig en massa nice träningskläder, blev gympabyxor för både ute och inomhus, sportbh, två par sport linnen och en sportjacka, skitnöjd! sen på kvällen blev det att laga tacos och mys med familjen och pojkvännen, nu ska jag tvätta pappas bil =) sen får vi se vad som händer.

gårdagens;
jacka • gina
tshirt • någon butik i sthlm
baslinne • jc
tights • vet ej
skor • bianco
armband •tomas sabo




Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt :)

2008-08-30 @ 10:17:02
Postat av: Andrea

verkligen snyggt!

2008-09-01 @ 23:49:19
URL: http://pehs.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0