NRJ IN THE PARK

jag och stefanie hade grymt kul igår. började med att vi fick springa till tåget för att hinna, vi började dricka lite smått vilket dom flesta andra på tåget också gjorde och det blir lite väl högljutt så chaffisen fick bromsa och skälla ut oss, efter någon minut hör man i högtalaren att vi skulle hålla käften annars skulle han släppa av oss och att det var förbjudet att dricka alkohol, OM vi inte skötte de snyggt. dumma som vissa var blev dom så lyckliga att dom skrek av glädje, självklart bromsa han och sprang ut och skrek ännu en gång, som tur var kom vi ända fram till göteborg och efter ett tag kom vi även fram till liseberg, där vi knödde oss en bit fram och hade allmänt trevligt, vi var som små barn som lyssnade på bubbles, typ. efter det blev det vinst på chipsjulet och lite shopping, hahaha. sen gick vi tillbaka till stan med robin och marcus, det blev även burger king och skjuts hem, skönt det, fast inte lika skönt med högsta volym av enbart dunk i bilen, men ända hem kom jag :) och jag vaknade upp utan att må illa, inte illa pinkat. här kan ni få se några bilder som vi knäpte igår.


vi råkade spilla en del där vi stog


rosa kaninöron är väl fint?


och en cowboyhatt


sen hälsade jag och robin på mr. borat




idag blir det att bara ta de lugnt och ligga framför tvn tror jag, är grymt sugen på kebab och cola, hoppas min bror kan köpa det.

Kommentarer
Postat av: STEFANIE

haha! a du kööööpte en massa fiint :)

2008-08-23 @ 23:58:53
URL: http://therestefanie.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0