raining man


bild: hanna

det är långt ifrån såhär fint väder här idag, regnet bara öser ner. hade ju tänkt att åka in till uddevalla idag, men finns inte speciellt mycker mer att göra där, förutom att träffa min älskling, saknar honom hur mycket som helst, kommer bli extra roligt att träffa honom på torsdag eller tidigare. men resten av familjen ska in till stan så jag blir ensam här ute, har en liten to do-list med smågrejjer, som att hitta min sladd till kameran och äntligen ladda den, läsa igenom lite trafikböcker, ut och springa eller cykla, ta mig en dusch, fixa håret, måla naglar mm. laga mat.. sådärja =) kommer säkert bli en massa mer grejjer.. förövrigt är det faktiskt rätt mysigt med regn, har en massa filmer här ute jag ska mysa med också, ska dessutom till ica och köpa massor med frukt och cola light, jag är kanske inte den enda som är beroende av den drycken eller? =) haha. KISSES!

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0