SWEET BANDIDOS

heeeeeeej =) nu är jag hemma, suttit på ett tåg från tolv imorse till ca fem, hade hellre stannat hos evelina. sjukt kul har jag haft iallafall, på lördagen när jag kom dit käkade vi spicy hot och gjorde stan och lite fika såklart, sen chillade vi hemma hos henne, sen tog vi våra ben och traskade runt i eskilstunas förorter, typ. och godis på det, inte fel. det var mysigt och luktade gott, fast vi ångrade att vi inte drog på den 'grymt roliga festen' så hade vi kul ändå.

på söndagen tog vi bussen till stan, därifrån till väla där vi var i fem minuter och åkte till stan igen, mötte även den där omtalade sanna carlsson, hungrade oss än idag med spicy hot och bara softade, på kvällen minns jag inte vad vi gjorde, har för mig att regnet öste ner iallafall..

igår så hade vi tänkt att åka till huvudstaden nio på morgonen, men evelina vill dö så trött hon var då, så vi åkte inte förrän tolv, bra var väl de, jag fick sitta på övervåningen på tåget, lite fräckt var det väl. i stockholm blev det två hamburgare, en klänning, en skinnjacka, tre trosor, två tshirts och ett par shorts. jag glömde mitt svea linne inne i en pundar butik, när vi väl hittat det hade vi fyra minuter på oss innan tåget gick och det var långt, väldigt långt dit, vi drog bena på ryggen och sprang, dom skulle stänga dörrarna då vi sprang uppför trappan, dörrarna stängdes långsamt, evelina kasta in sin tröjja som fastnade i tågets tak, vi svingade oss in som tarzan, vi var svettiga och luktade äckligt, men vi hann, ni anar inte hur stolta vi var. väl hemma i etuna blev det tacos och sällskap av linus, vi kollade beck och samtalade om flensost, vet ni vad det är?

vet du vad evelina? du är en äkta vän, en såndär vän jag vill offra mig för..


Kommentarer
Postat av: evelina

måste bara, HAHAAHAHAHHA....... fan vad jag garva när jag läste detta av någon anledning. du vet vilken.



och sen vill jag bara säga att jag älskar dig jätte massamassamassamassa!!!!!!!!!!!!!! det kanske tar emot men vi hör ihop och inget kan ändra på det :)

2008-08-12 @ 19:20:51
URL: http://lyktberg.blogg.se/
Postat av: Amy

Hej gumman.

Låter som en härlig tripp till bästisen :-)

Mamma, August och jag kommer nog till Kungshamn på fredag, du är väl hemma då??



Pussis

2008-08-12 @ 20:16:12
URL: http://amysvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är flenost ?

2008-08-17 @ 10:54:57

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0