ALL AROUND ME


här har ni en bild på mig från idag, osminkad och trött, missade att få med hur långt håret blev, men det slutar precis där bilden slutar, det är kortare än va det verkar, men skönt som fan :)

imorgon ska jag ta tag i en del och skriva cv och förmodligen söka jobb om jag kommer på något intressant att jobba med, inte lätt när man bor här lixsom. tänk om jag måste sitta i kassan på willys, då kommer jag känna mig som en fattig liten unge, samtidigt som en annan får jobba på walmart i usa och tycker det är pest, jag tar ert jobb direkt!!!!a


Kommentarer
Postat av: Anonym

eyy bruttan!

snackade med min chef today!

hon hade några tjejer som inte riktigt visste hur länge dem skulle jobba kvar så hon vill hellre ha nån som hon vet stannar ett tag...



så hon tyckte du skulle söka:)

laxbutiken.se



pussss!



2008-08-25 @ 20:58:54
Postat av: Isabelle

vart gör du din hårförlägning ?=)

2008-08-25 @ 22:50:24
URL: http://isabelleborjesson.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0