"DÅ JAG KROSSADES BRUTALT VÄNDE DU DIG INTE OM"

hej, ja ni ser rätt, jag har uppdaterat. så nu ska ni få veta vad jag gjort när jag inte bloggat. igår vid sju tiden så kom irmis, emina och linnea hem till mig så fixade vi oss och åkte till fredrick där det var lite ferre, jag och irma drack knappt någonting, men det var kul emellanåt ändå, fast vi var hungriga mest hela tiden. idag har jag inte gjort mycket alls, markus kom hit rätt tidigt, så lagade vi mat och softa framför tvn och han fick ligga och klia mig hela tiden, like always, älskar det och dig =) tyvärr var han tvungen att åka hem och städa eftersom hans mamma kom hem inatt så vi bestämde att vi skulle ses imorgon igen, längtar redan.

här är lite bilder hemifrån mig och från festen igår, kisses <3










Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0