VI HAR INTE TID, FÖR SÅNT HÄR


igår bestog min dag av att städa, för er som varit hemma hos mig förstår hur mycket det var om jag berättar nu, tog bort och slängde allt under min säng, det var alltså helt proppfullt under den, slängde allt under min vita skrivbordlåda, där det var mer grejjer under sängen, typ. slängde allt under tv bordet, slängde allt i min datalåda, rensade ut en massa och gjorde fint i mitt skåp, sorterade alla grejjer i olika lådor och möblerade om i rummet, det är så jävla mycket plats nu, skönt kan man säga ja =) fast snart blir det att göra om rummet igen. ska köpa ny säng, nytt skrivbord, köpa en byrå, spegel och måla om =)

på kvällen blev det iallafall käk på kvarterskrogen, finns ingen restaurang jag gillar mer än den tror ja =) sen blev det film och mys med älsklingen min. idag vet jag inte vad som vankas men en lång promenad skulle sitta fint =) kisskiss..

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0